    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <zRTWm.82337$QH6.4648@newsfe28.ams2> <hghqbs$n2v$1@news.dialog.net.pl>
    <c...@a...googlegroups.com>
    Subject: Re: wybor konta osobistego
    Date: Sat, 19 Dec 2009 18:36:36 -0000

    "BK" <b...@g...com> wrote in message
    news:c376efa7-70e2-4c53-8468-af4e2ea96efa@a21g2000yq
    c.googlegroups.com...
    On 19 Gru, 07:04, Pete <n...@n...com> wrote:
> [...]
    m.googlegroups.com...

    > Uzasadnienie masz poniżej.

    To mnie rozwala u tego trolla :)
    -----------------------------------

    Trolujesz. Kolego! Masz rtak nikle pojecie o bankowisci, ze naprawde sprawdz
    i poczytaj najpierw a potem pisz bo wierz mi, twoja znajomosc bankingu
    jest na poziomie studenta ktury wlasnie dostal pierwsza karte debetowa...
    Jesli ty porownujesz czeki do przelewu... Chlopie! Naprawde! Poducz sie
    troche!
    Nie kompromituj sie, bo byc moze wlasnie dlatego banki w Polsce tak kroja,
    ze sa tacy ignoranci jak ty.
    I popraw sopbie czytnik bo nie idzie cie cytowac. (mam ci napisac jak to
    zrobic?)

    Bredzi nam o cudownosci bankowosci w
    UK czego dowodem ma byc fakt, ze zamiast zrobic przelew za free nie
    ruszajac sie z domu, ktory dojdzie do odbiorcy tego samego dnia moge
    zlapac ksiazeczke czekowa, wyplenic blenkiecik, zapakowac w kopertke,
    zaadresowac, pojsc na poczte, kupic znaczek [bo rozumiem, ze znaczki w
    UK nie sa za free], wrzucic liscik do skrzynki i dojdzie to do
    odbiorcy np. w 2 dni. Faktycznie jak to czytam czuje sie jakbym zyl w
    trzecim swiecie i zamiast naszych kont za 0zl [przy jakis warunkach]
    czy nawet 5 zl pragne miec bezwarunkowe bezplatnego konto takie jak w
    UK tylko po to zeby zrezygnowac z blyskawicznych elektronicznych
    transferow srodkow miedzy rachunkami bankowymi na rzecz wypisywania i
    wysylania poczta czekow.

    Po pierwsze przelew to nie to samo co czek! Czlkowieku o czym ty bredzisz?
    Ile ty masz lat? 15?
    Ty nawet nie masz pojecia co to jest czek.

    Tak jest to warte tego co ew. zaoszczedzilbym na koncie.

    ps. I nie mozna zapomnicac o takim fakcie, ze trudno trzecioswiatowy
    przelew elektroniczny, nie to co czek w UK ;)

    Nie zapominaj tez, ze ten trzeci siwat bankowosi w UK jest 100% darmowy -
    nie ponosze za to najmniejszego kosztu, Ty za super nowoczesny banking
    bulisz i to slono! Jesli nie wiedzisz roznicy to przykro mi, ale jak moge z
    kims dyskutowac dla kogo jak mowie, ze 2+2 to 4 mowi, ze lepiej 5 bo
    nowowczesniej,...