  • Data: 2009-12-18 07:02:50
    Temat: Re: wybor konta osobistego
    Od: Marx <M...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Chodzi o wygode. Aktualnie wyplacam w "firmowym" bankomacie i wiem ze
    jest to free, a wszedzie poza tym mnie skroja. Ale malo jest miejsc,
    gdzie nie ma w poblizu bankomatu ING/PKOBP.
    Zastanawianie sie, czy dany bankomat jest free, albo (o zgrozo) noszenie
    ze soba listy darmowych bankomatow - to nie dla mnie
    Swoja droga ciekawe, czy jest gdzies porownanie ilosci bankomatow w
    sieciach? W mojej okolicy jest np PKOBP, ING i WBK. Euronetu brak.
    Marx