    From: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wybila 12-sta -> ceny w mBanku poszly w gore!
    Date: 28 Aug 2002 23:13:20 +0200

    i...@p...onet.pl writes:

    > A ja myślę, że wreszcie zaczyna się robić normalnie. mBank, ma dobrą ofertę,
    > jest wygodny w użyciu i wystarczająco bezpieczny. W czasie bezpłatnej
    > promocji
    > uzmysłowił to wszystkim użytkownikom. A teraz najwyższy czas aby zacząć
    > na tym
    > zarabiać. Wszyscy, którzy byli w tym banku tylko dlatego że jest za darmo
    > niech spadaja na drzewo.

    O, ciekawe. Na miejscu banku troche balbym sie, by klienci istotnie
    nie spadli na drzewo. Nieuzywane produkty sa nieistotne, ale wprowadzenie
    oplat za przelewy (nie mowiac juz o oplacie procentowej, ktorej prawie
    nigdzie nie ma, a jesli juz, to ograniczona kwota kilku zlotych) i za
    inne potrzebne rzeczy (prowadzenie konta, dostep przez siec itp)
    mogloby sie skonczyc kiepsko.

    > Bo po co bankowi taki klient, który za nic nie chce
    > płacić przynajmnie ceny rynkowej i do którego bank musi de facto dopłacać???
    > Pozdrawiam wszystkich oburzonych że powoli kończy się darmocha.

    Zdaje sie ze teoria byla taka, ze bank chcial tanio sciagnac srodki
    z rynku detalicznego?

    Taki bank, w ktorym za wszystko place, mam (prawie) za rogiem.
    Przychodze do oddzialu, pracownicy banku (a nie ja) wpisuja tresc
    np. przelewow do komputera, moga wplacic lub wyplacic prawie dowolna
    sume (najwyzej czekajac 1 dzien przy wiekszej kwocie). Bank przysyla
    mi wyciagi, sprzedaje mi inne waluty po godziwym kursie itp.
    Co moglby zaoferowac mBank, gdyby nie darmowosc podstawowych rzeczy?
    Wysokie oprocentowanie juz jest przeszloscia.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator