  • Data: 2002-01-09 23:40:06
    Temat: Re: wplata na konto firmowe
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Michal 'jaszczur' J." <j...@a...in.reply-to.invalid> wrote in message
    news:r1ip3u8i5r9nlpj7m21go6hcvo05l5oj4n@4ax.com...
    > O ile pamiętam (sprawdzę) zapisane jest w regulaminie ROR że wpływy nie
    > mogą pochodzić z działalności gospodarczej.

    Nie rozumiesz jednej rzeczy. DG nie ma własnych pieniędzy. Na ROR nie możesz
    przeprowadzać rozliczeń z tytułu DG, a nie wpłat - a to jest różnica. Nie
    możesz np zapłacić za fakturę od kontrahenta z ROR ani przyjąć przez ROR
    płatności od kontrahenta. Ale pieniądze wpłacane/przelewane przez Ciebie na
    rachunek firmowy są ZAWSZE Twoje PRYWATNE.

    > Wpływ z działalności gospodarczej.

    W momencie otrzymania tej gotówki i przyjęcia płatności gotówkowej zgodnie z
    prawem są to Twoje prywatne pieniądze - nie DG.

    > Pracownik B może robić jakieś dziwne miny...

    Przypomina mi się reklama mBanku z Batmanem ;-))))

    > Zresztą, o ile mi wiadomo niektóre banki wprowadziły opłatę za przelew
    > wewnątrzoddziałowy z rachunku ROR na rachunek firmowy. Co zamyka kwestię
    > omijania prow. od wpł. got.

    Jeśli mają to w TOiP to myślę, że nie można im tego zabronić.
    Ale dlatego są banki i BANKI :-)))
    Od tego jest konkurencja - omijaj takie banki :-)

    K. Kowalski