  • Data: 2002-01-10 09:43:07
    Temat: Re: wplata na konto firmowe
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal 'jaszczur' J."
    <j...@a...in.reply-to.invalid> napisał w
    wiadomości
    news:r1ip3u8i5r9nlpj7m21go6hcvo05l5oj4n@4ax.com...

    > O ile pamiętam (sprawdzę) zapisane jest w
    regulaminie ROR że wpływy nie
    > mogą pochodzić z działalności gospodarczej.

    Rozliczeń z tytułu DG na pewno nie możesz
    dokonywać ale wplat/wypłat swoich pieniędzy jak
    najbardziej

    > Wpływ z działalności gospodarczej.

    firmowymi!)
    pieniędzy z ROR
    > Wtedy pracownik A powie Ci, że po to masz r-ek
    firmowy, itd...
    > Pracownik B może robić jakieś dziwne miny...

    (choć nadal własne ;-)
    Prawem Bankowym.
    > Tak jak mówiłem - wszystko zależy od podejścia
    pracowanika.
    > Ta kwestia od dawna była sporna i różne są
    interpretacje.

    Nie jest sporna, ale niektóre banki-hieny bardzo
    by chciały abyś w przypadku DG trzymał na
    niskooprocentowanym koncie firmowym wszystkie
    swoje oszczędności.

    > Zresztą, o ile mi wiadomo niektóre banki
    wprowadziły opłatę za przelew
    > wewnątrzoddziałowy z rachunku ROR na rachunek
    firmowy. Co zamyka kwestię
    > omijania prow. od wpł. got.

    Owszem, są też takie, pazerne bez granic np. PKO
    BP ale już niedługo będą piły moją krew ...
    przenoszę sie do Inteligo lub VW Bank, (pobierają
    opłatę kwartalnie więc trochę poczekam) a na
    dodatek nie znalazłem takiej pozycji w TOiP także
    w przypadk rezygnacji z Superkonta w PKO BP (nie
    ma takiej pozycji w toip na stronie internetowej)

    Sark