  • Data: 2010-02-13 01:05:25
    Temat: Re: warto do Aliorbanku ? (np. z Polbanku)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "1634Racine" hku9gm$pmj$...@i...gazeta.pl

    > ktos wrócił wlasnie w Polbanku i... zero mozliwosci wyplaty gotowki
    > jakiejkolwiek, bowiem... "trzy dni bedzie trwala poprawa/unowoczesnianie
    > systemu informatycznego". Ja nie moglem w to uwierzyc, gdy opowiedziano.
    > Trzy dni zero ruchu gotowkowego. Azja. 15 wiek. Mam nadzieje, ze jeszcze
    > kolapsu w Grecji nie splacaja lokatami z PL w tym banku.

    Dziś można zobaczyć, czy to chwilowy kłopot, czy reperacja gospodarki
    greckiej polskimi pieniędzmi. ;) A że dziś jest sobota -- trzeba z tym
    zobaczeniem zaczekać aż do poniedziałku. ;) Ja stale zapominam o zabraniu
    stamtąd tego, co przelewa się ponad progi nadziei na 88 groszy. Mam coraz
    większe trudności z namiarem pieniędzy, bo choroba płuc nie pozwoliła mi
    na ich wydawanie. Nie mam na szaleństwa typu podróż po całej Europie, ale
    mam za dużo na to, aby jakoś sensownie ulokować nadwyżki. Och... Gdyby
    tak był na sprzedaż jakiś garaż w okolicy... :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'