  • Data: 2010-02-10 19:32:18
    Temat: Re: warto do Aliorbanku ? (np. z Polbanku)
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-10, MarekZ <b...@a...w.pl> wrote:
    > Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości grup

    > Chętnie bym uzyskał info dla obu typów rachunku. Jak przypuszczam dla
    > "firmowego" można oczekiwać lepszych warunków, prawda?

    Wg Tabeli Oprocentowania: Kredyt odnawialny w ROR: 16.00%
    A w przypadku firmowego na razie słyszałem o WIBOR1M + 5-10%,
    zależnie od scoringu. W moim przypadku wychodzi coś WIBOR1M
    + okolice 7%, ale jak wyjdzie po podpisaniu umowy, to
    zobaczymy.

    Dla porównania BRE Multi ma lepsze warunki na ROR,
    ale gorsze na bieżącym (od okolic 12.5%, przy założeniu
    najdroższego konta za 35/m-c).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl