    Date: Sat, 26 Feb 2022 09:46:20 +0100
    Subject: Re: stoi kolejka do bankomatu
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-02-25 o 18:08, Kamil Jońca pisze:

    > Nie pamiętam dokładnego komunikatu, ale po wpiwsaniu większej kwoty (typu
    > 3tys) było chyba coś o "maksymalnej sugerowanej kwocie wypłaty 1000"
    > spokojnie uwierzę, że ileś osób mogło sądzić, że nie wyplaci więcej.

    Z polskich bankomatów najczęściej potrzebuję drobne więc
    wypłacam raczej kwoty typu 110zł czy 130zł żeby dostać kilka
    dwudziestek, więc jedyna sugestią jaką widzę jest, że nie ma jakiegoś
    nominału
    i sugeruje kwoty wielokrotności tego co jest w maszynie.
    Natomiast kilka miesięcy temu miałem potrzebę wypłacenia kilkuset euro
    i ostatnio wypłacałem w niemieckich bankomatach
    i u nich też jest sugestia kwoty i mimo pewnych prób obejścia
    tego (bo potrzebowałem 1000) nie dało się wypłacić więcej niż 500 euro
    a raz nawet tylko 200 euro. (różne karty, rózne bankomaty) więc jeśli to
    nie blokada
    tylko sugestia, to potwierdzam, że jest bardzo skuteczna.
    Może na zagraniczne karty jest faktycznie blokada? Tego nie wiem.

    Teraz podejmę próbę wypłaty 1000-1200 euro w PL, to sprawdzę jak bardzo
    skuteczna jest ta sugestia (jak nikt nie będzie wisiał w kolejce)