  • Data: 2022-02-26 23:15:52
    Temat: Re: stoi kolejka do bankomatu
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-02-26 o 22:13, Alf/red/ pisze:

    > https://subiektywnieofinansach.pl/w-wielu-bankomatac
    h-zabraklo-dzis-gotowki-sa-dwa-powody-oba-glupie/

    W moim profiu w banku "stoi", że nie mam limitu. Mogę pobrać ile chcę (w
    ramach zasobnśoci mojego konta. Ale i tak guzik co mam i tym bardziej
    nie muszę się martwić.
    Kiedyś sama sobie ustaliam limit, a jak kupowaam glazurę to ten limit
    był za mały i musiałam iść daleko do bankomatu, żeby wziąć dodatkowe
    pieniądze na zakup.

    --
    animka