  • Data: 2022-02-26 16:55:42
    Temat: Re: stoi kolejka do bankomatu
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To też pisałem, że mogę Ci polecić.
    > Darmowy 100% + jeszcze premia dla Ciebie i dla mnie ;>
    > Potem możesz zamknąć.

    Jakoś nie odebrałem tego tak.
    Nie będę specjalnie zakładać tylko po to, żeby zgarnąć premię.
    Apropos polecenia - jak dostałeś już premię z Aliora z mojego otwarcia,
    to daj na Orkiestrę albo Ukrainę :-)

    > Oddziałow aliora trochę we Wrocławiu google pokazuje

    Z ciekawości zajrzałem i nawet mam po drodze oddział
    z obługą kasową waluty i to obok mojego wubeku,
    to może przy okazji pozbędę się tokena :-) i wypłacę euro.