  • Data: 2022-05-11 15:42:46
    Temat: Re: rzad pomaga
    Od: Robert_DF <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.05.2022 o 17:36, J.F pisze:

    > rzad naciska na banki, aby podniosly oprocentowanie lokat.
    > Na razie dobrowolnie, ale jak nie podniosą dobrowolnie, to .... :-)
    >
    > Tylko ja nie rozumiem - malo to "panstwowych" bankow, ktore moga dac
    > dobry przyklad ? :-)
    >
    > No a jak tak zacheci ... to zaraz trzeba bedzie naciskac, aby
    > oprocentowanie kredytow obnizyli :-)
    >
    > J.

    1. "państwowe banki" mogłyby dać dobry przykład,
    2. zniesienie podatku belki? dlaczego nikt o tym nie mówi

    + "pomoc" dla kredytobiorców, za którą mają zapłacić banki (ciekawe, na
    kogo przerzucą koszty)

    więcej w tekście:

    https://robertsierant.pl/2022/05/10/pomoc-dla-kredyt
    obiorcow-jak-wygladaja-wstepne-propozycje/

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje