  • Data: 2022-05-13 16:47:54
    Temat: Re: rzad pomaga
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 13 May 2022 06:49:35 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > Jak masz dobrze obsługiwaną KK (tzn. niedobrze dla banku, bo w GP wszystko spłacasz
    - ale nie masz żadnych zaległości)
    > oraz zgodzisz się na marketing, to dzwonią z ofertami kredytów "uproszczonych"- bez
    dokumentów dochodowych.

    No dzwonią,

    > 2 lata temu, hmm, a może nawet 3, ale chyba 2, to było chyba przed pierwszymi
    covidowymi wakacjami,
    > dostałem ofertę na 0% prowizji, bez opłaty operacyjnej i z 500zł do biedronki -
    więc wziąłem wymagane 50k,

    Ale normalne odsetki zostają?

    > przelew był tego samego dnia co umowa, tego samego dnia spłaciłem 49 tysięcy, a jak
    się skończył
    > "miesiąc po miesiącu podpisania umowy" i dostałem bony, to spłaciłem resztę.
    > Tzn. oczywiście była reklamacja, ale wszystko się skończyło tak jak powinno.

    Ale jak rozumiem to nie ujemne oprocentowanie, tylko 500zl bonow do
    biedronki po bardzo promocyjnym koszcie ?

    > Przez 2 lata była posucha i "nie można łączyć promocji" - ale teraz ruch w
    interesie wraca.

    > Choć jest troszkę gorzej - jest opłata operacyjna 40zł miesięcznie, zapłacę max.
    dwie, ale też 0% prowizji.
    > Koleś mnie nieco naciągnął żebym wziął 50100, bo wg promocji wystarczyłoby 20100 -
    ale niech i on ma premię,
    > a mnie to nic nie kosztuje.

    teraz procenty wyzsze, to i jeden dzien kosztuje.
    Chyba zeby tak ... rano wziac kredyt, wieczorem oddac 99% :-)

    > Też przelew zaraz po podpisaniu mowy, od razu spłaciłem 50k, a od tych 100zł
    nalicza mi się 4gr odsetek dziennie.
    > Kody na aledrogo (trochę gorsze niż biedronek, ale też można wykorzystywać w
    częściach) na 500zł też mają
    > być do "końca miesiąca po miesiącu podpisania umowy".

    Czyli dopiero RRSO kredytu ujemne :-)

    > Płatność pierwszej raty mam 12 czerwca, więc na pewno 40zł stracę, ale druga ma być
    12 lipca, a do tego czasu
    > na pewno pożyczka będzie już zamknięta, więc albo w ogóle tej opłaty nie zapłacę
    albo proporcjonalnie.

    > Więc może z samej kwoty pożyczki niewiele skorzystam, ale ponad 400zł do przodu,
    zamiast do tyłu - pożyczka z ujemnym oprocentowaniem :)

    > Jeszcze jakiś czas temu kombinowałem z taką pożyczką z prowizją - można było wziąć
    na 60 miesięcy, więc po spłaceniu po 2 miesiącach powinni zwrócić ponad 95% tej
    prowizji.

    J.