  • Data: 2009-11-10 07:43:47
    Temat: Re: reklamacje...w BZWBK ;-(
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak. Policzyli. Zadzwoniłem na partyline i dowiedziałem się dokładnie
    > tego samego, co Ty. Mam iść do oddziału i wyjaśnić sprawę. W XXI
    > wieku...

    to może też spróbuj do nich napisać korzystając z tego formularza:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/kontakt/rzecznik-klient
    a/rzecznik-klienta.html
    (na dole link wypełnij)

    zgłosiłem (już kolejną) reklamację w ten sposób + napisałem co myślę o
    każdorazowych odsyłaniu do placówki!

    odpisują 2x (już to przerabiałem):
    1. że zajęli się tematem, a na odwrocie listu, że sposób reklamacji
    powinien wyglądać tak i tak
    2. polecony, że przepraszają etc...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    ps
    kiedyś widziałem jakieś forum innowacji bzwbk lub coś w tym stylu -
    ludzie tam mogli zgłaszać swoje uwagi odnośnie oferty...kojarzycie pod
    jakim adresem można to znaleźć?