  • Data: 2009-11-13 14:40:51
    Temat: Re: reklamacje...w BZWBK ;-(
    Od: Miłosz Brakoniecki <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Lis, 03:13, RobertS <b...@x...pl> wrote:
    > w BZWBK pobrali mi opłatę za użytkowanie karty debetowej chociaż
    > wykonałem transakcję bezgotówkową w poprzednim miesiącu (warunek
    > zwolnienia z opłaty) - wina banku bezsporna, niestety aby to wyjaśnić
    > konieczna jest wizyta w placówce ;-(
    >
    > 3 zł i tyle zachodu, telefonicznie nie da się tego załatwić...pomijam
    > stracony czas (mam do oddziału raptem 2 km), ale przecież nie każdy ma
    > tak blisko i co wtedy? odpuszcza bankowi takie błędy czy rezygnuje z usług?
    >
    > dla porównania jak w Citi pobrali mi podobną opłatę to korekta
> [...]

    Witam,

    Pracownik faktycznie popełnił błąd nie przyjmując reklamacji
    telefonicznej. Zgodnie z wewnętrznymi procedurami pracownik infolinii
    BZ WBK ma obowiązek przyjąć reklamację (z małym wyjątkiem, ale nie
    dotyczy on reklamacji kartowych), zapisuje informacje uzyskane od
    klienta w specjalnej aplikacji i wysyła zgłoszenie do Działu
    Reklamacji, który je rozpatruje. Prawdą jest, że pracownicy infolinii
    (nie napisał Pan na jaki numer dzwonił) mogą nie mieć dostępu do
    historii transakcji.

    W sprawie samego zwolnienia z opłaty za obsługę karty w wysokości 3 zł
    (opis wskazuje, że może to być karta MasteCard PAYBACK) warto
    pamiętać, że chodzi o wykonanie transakcji bezgotówkowej jak i jej
    rozliczenie w danym miesiącu. Jeśli transakcja była wykonana pod
    koniec miesiąca to mogła nie zostać rozliczona w tym samym miesiącu.

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.