eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiraifeissen - co robi doradca › Re: raifeissen - co robi doradca
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: Ra <t...@d...it>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: raifeissen - co robi doradca
    Date: Wed, 14 Sep 2011 20:41:03 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 25
    Message-ID: <j4qsg1$f4b$1@news.onet.pl>
    References: <j4qo6o$uk3$1@news.onet.pl> <j4qot6$n5$2@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77.222.250.154
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1316025665 15499 77.222.250.154 (14 Sep 2011 18:41:05 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Sep 2011 18:41:05 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:6.0.2) Gecko/20110902
    Thunderbird/6.0.2
    In-Reply-To: <j4qot6$n5$2@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:558784
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-09-14 19:39, neoniusz pisze:
    > W dniu 14.09.2011 19:27, Ra pisze:
    >> mam konto premium i swojego osobistego doradcę do którego mam numer
    >> telefonu. Jaka jest funkcja takiego doradcy ? Czy zamiast na infolinię
    >> mogę do niego dzwonić o każdej porze dnia i nocy bo przypuszczam że nie
    >> bardzo ;)
    >
    > Aha, skoro juz mowa o Raiffim, to dorzuce kamyczek do ogrodka.
    > Rozumiem, ze 3 pierwszye wplaty na konto sa darmowe, a za nastepne
    > trzeba placic - w koncu premium, to klient pewnie bogaty i nie bedzie
    > chodzil wplacac w oddziale.
    > Ale jak klient juz sie wybierze do oddzialu, to czemu wplata musi trwac
    > tak cholernie dlugo? Wplacalem do tej pory w 3 oddzialach w Krakowie i
    > za kazdym razem wplata trwala 5 minut z zegarkiem w reku. Daje dowod,
    > mowie, ze chce wplacic. A oni cos klikaja, klikaja, klikaja i klikaja. W
    > kazdym innym banku trwa to max 30 sekund, a tu jakies kombinacje? Ale
    > coz, w koncu klient premium ma duzo czasu, to niech sobie czeka.
    dlatego nie lubię banków z oddziałami, mnie to klikanie też irytuje
    Co by nie mówić jednak mbank przyzwyczaił do pewnych standartów
    ostatnio w mille przerzucałem część limitu z jednej kk na drugą. Stałem
    prawie godzinę i to nie w kolejce ale już przy stanowisku. Pod koniec
    już mnie nosiło. Niewiadomych i problemów sporo, ostatnim było to że na
    umowie drukowały się dymki podpowiedzi. Dokładnie rok temu w tym samym
    oddziale kobieta walczyła z tym samym problemem

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1