-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: Ra <t...@d...it>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: raifeissen - co robi doradca
Date: Wed, 14 Sep 2011 20:41:03 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 25
Message-ID: <j4qsg1$f4b$1@news.onet.pl>
References: <j4qo6o$uk3$1@news.onet.pl> <j4qot6$n5$2@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 77.222.250.154
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1316025665 15499 77.222.250.154 (14 Sep 2011 18:41:05 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Sep 2011 18:41:05 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:6.0.2) Gecko/20110902
Thunderbird/6.0.2
In-Reply-To: <j4qot6$n5$2@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:558784
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-09-14 19:39, neoniusz pisze:
> W dniu 14.09.2011 19:27, Ra pisze:
>> mam konto premium i swojego osobistego doradcę do którego mam numer
>> telefonu. Jaka jest funkcja takiego doradcy ? Czy zamiast na infolinię
>> mogę do niego dzwonić o każdej porze dnia i nocy bo przypuszczam że nie
>> bardzo ;)
>
> Aha, skoro juz mowa o Raiffim, to dorzuce kamyczek do ogrodka.
> Rozumiem, ze 3 pierwszye wplaty na konto sa darmowe, a za nastepne
> trzeba placic - w koncu premium, to klient pewnie bogaty i nie bedzie
> chodzil wplacac w oddziale.
> Ale jak klient juz sie wybierze do oddzialu, to czemu wplata musi trwac
> tak cholernie dlugo? Wplacalem do tej pory w 3 oddzialach w Krakowie i
> za kazdym razem wplata trwala 5 minut z zegarkiem w reku. Daje dowod,
> mowie, ze chce wplacic. A oni cos klikaja, klikaja, klikaja i klikaja. W
> kazdym innym banku trwa to max 30 sekund, a tu jakies kombinacje? Ale
> coz, w koncu klient premium ma duzo czasu, to niech sobie czeka.
dlatego nie lubię banków z oddziałami, mnie to klikanie też irytuje
Co by nie mówić jednak mbank przyzwyczaił do pewnych standartów
ostatnio w mille przerzucałem część limitu z jednej kk na drugą. Stałem
prawie godzinę i to nie w kolejce ale już przy stanowisku. Pod koniec
już mnie nosiło. Niewiadomych i problemów sporo, ostatnim było to że na
umowie drukowały się dymki podpowiedzi. Dokładnie rok temu w tym samym
oddziale kobieta walczyła z tym samym problemem
Następne wpisy z tego wątku
- 14.09.11 19:02 brum
- 14.09.11 19:34 witrak()
- 15.09.11 08:22 Piotr Gałka
Najnowsze wątki z tej grupy
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- Millenium czyli DEBILE bankowości
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Re: Prawo móżdżek...
- frankowicze odcinek NNN
- O wisienkach
Najnowsze wątki
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości
- 2024-05-07 Chess
- 2024-05-07 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-06 Re: Prawo móżdżek...
- 2024-04-29 frankowicze odcinek NNN
- 2024-04-25 O wisienkach