  • Data: 2003-11-13 16:51:39
    Temat: Re: przesylanie euro na konto w kraju
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rany boskie. Co za straszne opłaty. To chyba Polacy jeszcze nie mają na co
    nażekać. Niestety niby mamy globalizację, ale wygląda na to, że nie objęła
    ona międzynarodowych transwerów finansowych (w sensie łatwej dostępności dla
    zwykłych ludzi). Wydaję mi się, że banki nadal traktują takie przelewy jako
    usługę luksusową i bezczelnie kasują złodziejskie opłaty.