  • Data: 2005-08-08 20:56:57
    Temat: Re: przeniesienie kk do bzwbk?
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał Dąbrowski napisał(a):

    > To może się zamienimy?
    > A tak serio, karta mBanku jest ok,ale chcialem tez maestro z bzwbk i
    > najchetniej, tak jak pisalem zostawilbym sobie delfinka. A nie chce sie
    > pierniczyc z papierkami o zatrudnieniu itd.

    OIDP akurat BZ WBK dość restrykcyjnie do tego podchodzi: zostawiasz
    wypełnioną dyspozycję rezygnacji z karty w innym banku i BZ WBK ją za
    Ciebie wysyła - żebyś przypadkiem nie zapomniał.

    Nie wiem, co się stanie, jeśli zaraz za BZ WBK wyślesz dyspozycję
    "anulacji" poprzedniej dyspozycji do mBanku ;)

    Marek