    From: Michal_Ko <m...@n...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: przekroczenie limitu na kk Alior...
    Date: Sun, 28 Mar 2010 01:10:36 +0100

    RobertS pisze:
    > jak w temacie: że tak sobie zacytuję znaną krajową piosenkarkę, "jak to
    > się mogło stać"?
    >
    > wszystkie transakcje autoryzowane PINem w elektronicznych terminalach i
    > wyszło mi przekroczenie na kwotę 2,31 zł;
    > zgodnie z TOiP bank może mnie obciążyć opłatą karną w wysokości 45 zł
    > chociaż przekroczenie zauważyłem i następnego dnia zostało spłacone
    >
    > miał ktoś już taką sytuację? naliczą opłatę czy może (zważywszy na kwotę
    > i czas "debetu") nic z tym nie zrobią?

    W regulaminie albo w TOiP jest napisane, że dotyczy to tylko
    przekroczenia powyżej 100zł... Jestem tego prawie pewien, ale za późno
    na otwieranie i przedzieranie się przez PDFy :) Zostawiam to zadanie
    więc Tobie.

    BTW- Jak u Ciebie działa widok "limitu wykorzystanego" w "informacjach o
    karcie kredytowej" na pulpicie? W porzadku? Bo u mnie (nowa karta)
    rozliczyło się już ~ 200zł a tam nadal mi wisi "0"...

    Michał