  • Data: 2012-10-24 08:57:01
    Temat: Re: przeciwdzialanie stallkingowi bankowo-marketingowemu
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 24 października 2012 01:45:37 UTC+2 użytkownik Chris94 napisał:
    > Dnia Tue, 23 Oct 2012 11:45:44 +0200, Q napisał(a):
    > A znasz inny, na którym wyświetlacz jest idealnie czytelny w pełnym
    >
    > słońcu,
    Na pustynie go uzywasz;)
    > a bateria wytrzymuje tydzień bez ładowania?
    A tak na poważnie- potwierdzam 6310 to super telefon nawet jeszcze teraz.
    Ale 6303 podobnie- mam go od ponad dwóch lat(wcześniej miałem 6310 własnie) i nic
    innego nie potrzebuje.
    Żona w tym czasie miała jakieą LG, nokie e72, teraz nokie Asha302 i bez porównania do
    poczciwego 6303. Ja bym sie nie zamienił;)