  • Data: 2012-10-24 05:26:39
    Temat: Re: przeciwdzialanie stallkingowi bankowo-marketingowemu
    Od: Hakuna Matata <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 24 października 2012 01:45:37 UTC+2 użytkownik Chris94 napisał:

    > A znasz inny, na którym wyświetlacz jest idealnie czytelny w pełnym
    >
    > słońcu, a bateria wytrzymuje tydzień bez ładowania?
    >

    > --
    >
    > Pozdrowienia,
    >
    > Krzysztof
    >
    > (dawniej używający nicka 'Chris')

    Mam coś takiego. Samsung Solid GT-E 2370, prosty jak budowa cepa, z jasnym
    wyświetlaczem i baterią 2000 mAh (przy sporadycznym użytkowaniu w terenie, ładowany
    co 20-30 dni).
    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/samsung/gte2370/Samsun
    g-GT-E2370.html

    Używam też jeszcze N6310 ale to już złom, w warunkach ograniczonej widoczności
    podświetlenie słabe, a bateria do 7 dni.

    Przerzuciłem trochę telefonów, a głównym kryterium wyboru była dla mnie zawsze
    długość działania baterii.