eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiprośba o krytyczne opinie na temat konta firmowego w Lukas Banku › Re: prośba o krytyczne opinie na temat konta firmowego w Lukas Banku
  • Data: 2006-08-20 10:13:33
    Temat: Re: prośba o krytyczne opinie na temat konta firmowego w Lukas Banku
    Od: ANetGUS <aparta_WYWALTO_@swnet_TOTEZ_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    fotech napisał(a):

    > Mam konto osobiste w Lukasie, ktorego nie uzywam, (...)

    miało być o firmowym, a nie osobistym ;)

    > czy warto je zakładać? Jakie uciążliwości napotykacie?
    > co się wam w nim nie podoba?

    Mam konto firmowe w mBanku (na wymarciu), mam też w Nordea Banku, od
    jakiegoś czasu w Lukas Banku.
    Wbrew pozorom Lukas wychodzi najtaniej z nich wszystkich ;)
    Wpłaty gotówkowe 0 zł (oddział mam niedaleko), wypłaty z bankomatów
    Euronetu 0 zł, przelewy 0 zł, prowizja max 9 zł choć mi się nie zdarzyło
    ;) token 0 zł :)

    Sposób jest prosty - zakładasz na raz e-konto PRO oraz rachunek firmowy
    (żółty pakiet chyba? - ten za 0 zł), zamawiasz token do rachunku
    osobistego, kartę tak samo. Przelewy od klientów przyjmujesz na rachunek
    firmowy, potem szybki transfer na konto osobiste co jakiś czas. Gotówkę
    wpłacasz/wypłacasz za darmo z rachunku osobistego. Do tego jak duży ruch
    masz na koncie to to wszystko Cię wyjdzie 0 zł (nawet prowizji za
    rachunek nie zapłacisz).