  • Data: 2003-12-17 11:54:18
    Temat: Re: pre-paid
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sas" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:03121712353347@polnews.pl...

    > Zadałem sobie trud przeczytania całego wątku dzisiaj i przyznaję, że
    jestem
    > zdziwiony, że nikt nie powiedział Ci dotąd, że każda karta typu pre paid
    ma
    > swój odrębny numer konta i w systemie jest przypisana do nazwiska i
    imienia
    > osoby ja nabywajacej.

    Mam wrażenie, że to oczywiste, i Tomek o tym dobrze wie...

    > Numer ten widnieje, juz w systemie NRB na formularzu, do
    > którego pryklejona jest karta.

    Jak widać kolega dostał taki numer: 000000000XXXXXXXXXX. Ja notabene też mam
    w taki sposób numer konta zapisany na kartce, do której przylepiona jest
    karta niepresonalizowana. Numer rachunku drukowany jest na dowodzie
    pierwszego zasilenia - gotówkowo.
    Być może numer w NRB drukowany jest na jakiejś nowej serii, a Tomek dostał
    jedynie to, co dostał.

    Pełen numer rachunku otrzymuje się na umowie, gdy kupuje się kartę
    personalizowaną.

    Przelewać można na:
    zzzzzzzz-XXXXXXXXXX
    nrb:
    kk zzzz zzzz 1000 00 XX XXXX XXXX
    gdzie kk można wyliczyć ibanatorem, a zzzzzzzz to numer rozliczeniowy
    dowolnego oddziału ING.

    Numer można też dostać w dowolnym oddziale ING. Można też próbować w
    HaloŚląskim - 0800102030 - być może uda się bez uruchomionej tej usługi.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara