  • Data: 2003-12-19 10:57:04
    Temat: Re: pre-paid
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "k...@i...pl" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:brtfve$73t$1@news.lublin.pl...

    > Koryguj zatem pracownice Banku Ślaskiego. POszedłem do oddziału i
    > powiediałem, że chce kupić kartę przedpłaconą. KOnbiety poiwediały ZE
    > NIEZBĘDNE jest okazanie dowodu.

    I miały rację.

    > Czyli istnieją oddziały ING, które nie znają oferty ING.

    Oczywiście. :-)

    > Zatem jeśli nie nzają PRACOWNICY banku... to potraktuj moją wypowiedx,
    jako
    > opinieklienta, któremu nie udało się kupić karty BEZ DOWODU i rejestracji
    > jako klienta ING.

    I słusznie, że Ci się nie udało.

    > Więc zanim skrytykujesz zapytaj o okoliczności nabycia tej wiedzy - a jest
    > to wiedza zdobyta w życiu.

    Tylko, że na zupełnie inny temat.

    > Po drugie zauważyłem, ze objeżdżasz wszystkich używając mojego imienia,
    wiec
    > najpierw naucz się odrózniać słowa w podpisie. Bo na pmtg juz objechałes

    Nie mam ochoty uczyć się wszystkich sygnaturek na pamięć. Mam propozycję,
    niech wszyscy o imieniu Krzysztof piszą jako Krzysiek. Będzie przejrzyście,
    i ogólnie cool. :-/

    > Ale nie odmaiwaj mi WIEDZY jak wyglad PRAKTYKA wydawania kart
    przedpłaconych
    > w ING - przynajmniej w tym oddziale, gdzie ja kupowałem.

    Skoro tak bardzo nie chcesz się dowiedzieć, co to karta niepersonalizowana -
    to Ci odpowiem. Bez nadruku imienia i nazwiska właściciela, wydana na
    okaziciela.

    Mam nadzieję, że możemy juz skończyć ten temat, bo jest wszystko jasne.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara