  • Data: 2003-08-14 17:01:23
    Temat: Re: poniżej 50zł kartą nie przyjmujemy ...
    Od: Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl._!_!_!_> szukaj wiadomości tego autora

    Benito wrote:
    > Wcale mnie to nie dziwi. Gdyby prowizje dla punktow handlowych i
    > uslugowych byly nizsze - z pewnosci mozna by bylo placic kartami w
    > wiekszej liczbie placowek. Przeciez nikt nie bedzie dokladal do
    > interesu...

    Prowizje moze i mogły by być niższe - nie mam nic przeciwko temu, bo dla
    mnie, jako klienta to byłoby lepsze. Natomiast z ujęciem "dokładania do
    interesu" bym się nie zgodził. Jak ktoś nie chce płacić za wynajem
    lokalu, to się rozkłada z leżakiem, kioskiem - "szczękami" itp., jak
    komuś za drogo wychodzi konwojowanie utargu, to może nosić poupychane w
    kieszeniach do banku, jak za drogo płacić za reklamę, to sobie szyld na
    tekturce może emalią wykonać ... Ot i tyle. To są wszystko koszty
    prowadzenia działalności w takiej a nie innej formie.

    Akurat rzeczony Orbis (chyba) nie miał drzwi oklejonych na kolorowo, to
    nie marudzę, że chamstwo i wpuszczanie w zasadzki - akurat miałem czym
    zapłacić, to nie było problemu ani dla mnie, ani dla pani "z okienka",
    zdziwiłem się tylko nowinką.

    --
    Pozdrówka,
    Artur