  • Data: 2003-08-15 19:01:09
    Temat: Re: poniżej 50zł kartą nie przyjmujemy ...
    Od: "Tomaso" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jako ciekawostke podam, ze w niektorych sklepach w USA tez sa takie dolne
    limity, np $10. Ale zdarza sie to bardzo rzadko. Czesciej mozna spotkac
    punkty w ogole nie przyjmujace kart. Tak jest w 90% szybkich restauracji z
    junk foodem, McDonald's itd, oraz w chyba wszystkich polskich restauracjach
    na Greenpoincie w NY :((