  • Data: 2003-08-14 16:49:55
    Temat: Re: poniżej 50zł kartą nie przyjmujemy ...
    Od: Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl._!_!_!_> szukaj wiadomości tego autora

    Radosław Popławski wrote:
    > A co się dziwić... znajomy mówił, że całość obsługi, dzwonienie,
    > czekanie, ponowne dzwonienie, czekanie, odrzucenie, bo coś-tam, coś-tam
    > powoduje, że najchętnie całe go karciane g***** wyrzuciłby w p*****.

    To inna rzecz. Ostatnio jak próbowałem VE z PKO BP zapłacić, to najpierw
    się okazało, że pin się nie zgadza (sądząc po "ergonomii", to jakaś
    nieziemska inteligencja musiała być zaangażowana w projektowanie
    pinpadów), drugi raz może się zgodził, ale coś-tam było niemożliwe.
    Delfinek nie zawiódł, choć fuksem miałem coś z 5zł więcej na koncie, niz
    opiewał rachunek :-)

    --
    Pozdrówka,
    Artur