  • Data: 2006-08-03 16:03:45
    Temat: Re: po co karta kredytowa?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stormy Waters" <a...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:772e.00000110.44d21b9d@newsgate.onet.pl...

    > mnie smieszy co innego
    > ze taki rajfi jak mowisz to sie wielkom renomom na zachodzie
    > nie cieszy
    > podbnie jak rabo w holandii, taki "spoldzielczy", volks bank
    > / nie chodzi mi tu o vw oczywiscie /
    > w sensie dla wszystkich

    Z 'renomom' to uwazam najmocniejszy jest Citi. Taki calkiem
    podrzedny w sumie bank (fakt, ze obecny w bardzo wielu krajach), a
    u nas na tym naszym zadupiu sie kreuje na jakies niewiadomo co. Ja
    jeszcze pamietam jak jego agenci opowiadali o tym buhaha-prestizu
    posiadania karty szitiego. Teraz juz to moze nie jest tak bardzo
    widoczne, ale jeszcze dwa latka temu... Jak powszechnie wiadomo
    teraz agenci citka musza sie dymac nawzajem na wlasnych imprezach,
    bo juz innych do dymania brak. :-)

    Nie odnosze sie tu w zaden sposob do jakosci kart szitiego, bo sa
    jak na PL wysokiej jakosci jesli chodzi o standard obslugi. No i
    zalapali sie na poczatku na najlepszych biorcow, w zwiazku z tym
    chyba nadal lideruja jesli chodzi o sumaryczna kwote transakcji.
    Teraz reszta musi walczyc o mniej wydajacych klientow i zanim im
    sie ilosc przelozy na sume transakcji, moze to potrwac.

    marekz