  • Data: 2008-02-20 22:31:14
    Temat: Re: płatność w internecie VE eurobanku
    Od: Sebastian <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf pisze:

    > Mozna w Eurobanku zalozyc sobie dwa konta online bezplatne, jesli z
    > jednego na drugie przelejemy 800 zl co miesiac? ;)

    O w mordę, pomyliłem banki. Euro na Pol jakoś mi się zmieniło :-)
    Przepraszam wszystkich.
    Zorientowałem sie dopiero kiedy kliknąłem na linka w Twoim poście z
    wyglądem karty.

    Ciekawe w takim razie czy szkolenia w Eurobanku i Polbanku prowadzą ci
    sami ludzie? Bo jedni i drudzy o kartach debetowych nie słyszeli.

    Sebastian