  • Data: 2008-02-20 23:52:29
    Temat: Re: płatność w internecie VE eurobanku
    Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:87332176-13e8-4249-9466-> Zdalne transakcje nie wymagajace autoryzacji
    maja gdzies
    > limity...........

    Za pozwoleniem, ja niedawno kupowałam bilet lotniczy w Internecie i
    próbowałam płacić Inteligo, na którą sama sobie ustawiłam wcześniej za
    niskie limity, po czym sklerotycznie się wielce dziwowałam, że transakcja
    nie przechodzi (za każdą próbą robiła się tylko blokada na 1 zł). Dopiero
    pan z infolinii musiał mi przypomnieć o limitach.

    --
    Nika
    Pisz tutaj