  • Data: 2004-01-29 16:46:29
    Temat: Re: planowane oplaty a mCzat w mBanku...
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    In news:bv8m42$ede$1@inews.gazeta.pl,
    Tomasz Waszczynski <w...@w...org> typed:

    > No dokładnie od razu to mi przyszło do głowy, że skoro to tylko
    > zapowiedź, to jeszcze się może okazać, że więcej ciekawych
    > nowości będzie :). Co prawda nie tak rewolucyjnych - na to by
    > nie poszli, ale jednak.

    Khm. Mam dzika satysfakcje i napisze "a nie pisalem", a to w
    odniesieniu do tej wiadomosci:

    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=1005373&type_id=1&order=time

    Jak widac nie byly to jedyne planowane zmiany i znowu "prasa"
    byla szybsza niz dzial PR.

    Nie ukrywam ze z zainteresowaniem bede patrzyl co sie bedzie
    dzialo 15.02 :)

    --
    Oświadczenia/Informacje: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na
    adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości. Adres zwrotny