  • Data: 2004-01-26 07:38:16
    Temat: Re: planowane oplaty a mCzat w mBanku...
    Od: Dentarg <d...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 25 Jan 2004 23:22:58 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Wybacz - ale ty, czy ja - nie jestesmy juz najwieksza grupa docelowa dla
    >mBanku :D
    Zdradź mi tajemnicę, kto jest tą grupą docelową ? Nie sądze, że moja
    matka, bo zarabia miało i całość wydaje na comiesięczne opłaty, więc
    wygeneruje im same koszty. Ja chyba też nie, bo większość pensji idzie
    mi na spłatę KK :)), choć depozyty mam. Ostatnio sporo czytałem, że
    mbank zarabia na transakcjach kasy do funduszy ... to może jednak na
    mnie trochę zarobili ? Pisałeś, że studenci i młodzi nie są grupą
    docelową bo tez generują tylko koszty. Przy politycę jaką prowadzą, na
    pewno ich grupą docelową nie są ludzie o dochodach ponad 10k
    miesięcznie, bo mają za słabe oprocentowanie ... więc kto ?

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com