  • Data: 2004-01-25 21:31:11
    Temat: Re: planowane oplaty a mCzat w mBanku...
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dentarg <d...@i...com> wrote:
    > Przez pół roku ? Rok ? Kicha ;(.

    Spokojnie - wprowadznie oplaty za konto i karty musialoby byc spowodowane
    jakims wiekszym wydarzeniem na rynku.
    Wbrew pozorom - ta operacja byla podjeta swiadomie - i oferta banku dla
    _wiekszosci_ uzytkownikow dalej bedzie atrakcyjna i konkurencyjna w
    porownaniu z innymi bankami.

    > A po co komu te mKioski ? Jak ich nie było to jakoś żyłem, jeśli to
    > dzięki nim ta podwyżka to ja dziękuje ...

    Tobie moze nie potrzebne - a mBankowi - jak najbardziej. Polska to nie kraje
    zachodnie, gdzie mozna liczyc na wysokie depozyty. Interes bedzie sie
    obecnie krecil jak bedzie duzo klientow. A zeby onu byli to a) nalezy
    nadrobic strate, ktora powstanie po tej podwyzce :)
    b) rozszerzyc pole dzialania na kolejne segmenty rynku ;)

    > To przykre, zaczyna być śmiesznie, wszędzie opłaty za prowadzenie
    > konta, kasa za przelewy, oprocentowanie śmieszne, to ja chyba zaczne
    > trzymać kase w domu ... bo taniej wyjdzie, a niestety jeszcze
    > większość firm woli obrót gotówkowy ...

    Dlaczego przykre?
    W zamian za swiadczona usluge bank musi w koncu zarobic. To nie wina bankow,
    ze nasze portfele sa malo zasobne. Siec placowek, nowe technologie,
    bankomaty i to wszystko duzo kosztuje. A sytuacja na rynku jest taka, ze
    duza czesc kredytow jest stracona - i to nie dlatego, ze banki i kierujacy w
    nich sa do dupy. Po prostu taka sytuacja rynkowa i specyfika rynku.
    Popatrz- Niemcy maja klopoty gospodarcze - i juz widac znaczna roznice w
    zlych kredytach od sredniej w UE.
    A popatrz na nasz rynek! Z jednej strony bezrobocie 18%, z drugiej dalej
    gospodarka z calymi sektorami, gdzie jak za socjalizmu "nalezy sie", a z
    trzeciej nie ma jeszcze dobrze dzialajacych biur informacji
    gospodarczych....

    No coz. Takie czasy.