eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipietnuję PolbankRe: pietnuję Polbank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsb.icpnet.pl!
    not-for-mail
    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pietnuję Polbank
    Date: Sun, 09 Jan 2011 10:18:30 +0100
    Organization: ICP News Server
    Lines: 26
    Message-ID: <igbuh9$2jln$1@opal.icpnet.pl>
    References: <igbph5$jos$1@node1.news.atman.pl>
    <p...@p...miernik.name>
    NNTP-Posting-Host: d88-248.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1294564713 85687 77.65.88.248 (9 Jan 2011 09:18:33 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 9 Jan 2011 09:18:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <p...@p...miernik.name>
    X-Antivirus: avast! (VPS 110108-1, 2011-01-08), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:544235
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-01-09 10:03, Miernik pisze:
    > On Sun, 09 Jan 2011 08:53:01 +0100, MichalL wrote:
    >
    >> W piątek po południu wykonałem trzy przelewy z Polbanku. Około 15.00
    >> telefon z pytaniem czy wykonałem dwa z nich.
    >> Efekt jet taki , że jeden przelew dotarł w piątek, a dwa dojdą pewnie
    >> dopiero w poniedziałek. W związku z tym ponisę straty.
    >
    > Ciekawe...
    > A te przelewy to na jakieś znaczne kwoty były?
    > Rzędu 300 zł, 3000 zł czy wyższe?

    miałem to samo w OF, zalogowałem się, wykonałem przelew zdefiniowany,
    zaakceptowałem kodem sms, który dostałem na tel. a kobita do mnie dzwoni
    i prosi o podanie 3, 5 i 7 cyfry z kodu do kontaktu tel. ;-(

    na pamięć go nie znam a sprawdzić nie miałem jak, zagroziłem że jeżeli
    przelew się nie wykona (pomimo poprawnego logowania i autoryzacji) to
    złożę reklamację i jednak udało się

    rozumiem, że jeżeli ja do nich dzwonię to muszę podać kod tel., ale w
    drugą stronę to już paranoja ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1