eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: oto, do czego doprowadza krag przyjaciolRe: oto, do czego doprowadza krag przyjaciol
  • Data: 2002-02-28 20:03:48
    Temat: Re: oto, do czego doprowadza krag przyjaciol
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    <j...@p...onet.pl> writes:

    > A tak na marginesie czy Inteligo stoi aż tak źle aby płacić swoim
    > klientom za werbunek innych. Przecież skoro produkt jest dobry to
    > się go chwali. (...)

    Promocja Krąg Przyjaciół jest przykładem bardzo _taniego_ pozyskiwania
    klientów. Standardowo koszt pozyskania klienta szacuje się na co najmniej
    grubszych paręset złotych (reklamy, billbordy, akwisytorzy, promocje etc).

    --
    ( Marcin Kasperski | Users typically do not know exactly what they want and )
    ( http://www.mk.w.pl | are unable to articulate all that they know. (Parnas) )
    (---------------------------------------------------
    ------------------------- )
    ( Internetowy arkusz pracy: http://www.mk.w.pl/programy/timesheet )

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1