  • Data: 2021-02-13 00:42:07
    Temat: Re: oprocentowanie lokat - gdzie przenieść oszczędności
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "LEPEK" s06jns$51j$1$L...@n...chmurka.net

    > Mhm, zbyt nisko.
    > Otóż moja wypowiedź stanowi całość, nie istnieją wymogi
    > formalne co do kolejności, ważności treści w postach na
    > newsach (założenia, ograniczenia itp. mogą być zarówno
    > na początku, jak i na końcu), nikt inny nie miał problemu
    > ze zrozumieniem, więc nie wykręcaj kota ogonem.

    1. Jako całość? ;) -- priorytetem jest ochrona kapitału, ale bez
    wykluczenia ,,papierowego'' złota czy zagranicznych rachunków...
    2. Grupy dyskusyjne to ogólnie luźne rozważania, nie zaś ,,merytorycznie''
    ,,profesjonalne'' [albo na odwrót] zalecenie czy polecenia/dyspozycje... ;)
    3. Podałem info o Millennium z permanentnym 0.5%.
    4. Nie zaproponowałem Tesli itp. a jedynie zauważyłem,
    jak szybko można zyskać, a zatem i stracić?...

    Może zajdź do banku i zażycz sobie doradcy ,,dochodowego''?

    Akcje (Tesli chociażby) to nie ruletka czy inny totolotek!
    Coś (choćby Tesla) rozwija się, zarabia, więc potrzebuje
    szmalu, za co oferuje zyski... Co złego w inwestowaniu?
    Wg Ciebie jakieś ,,opcje'' czy ,,powiernicze fundusze''
    są lepsze od inwestycji w firmie stabilnie rozwijane od
    wielu lat?... Wszystko może stracić na wartości -- także
    jakaś kupowana właśnie firma typu Tesla, ale IMO kupno
    akcji Tesli (wejście w posiadanie części Tesli) nie jest
    głupie...

    BTC może stale drożeć aż do końca świata -- póki nie padnie
    zupełnie. Dlaczego? -- ponieważ nie może być (w odróżnieniu
    do fiatów) stale dorzucany/dodrukowywany czy kreowany, więc
    pojedynczy BTC musi starczAć na więcej dóbr, o ile ludzkość
    będzie rozwijała się...

    0. Nie musisz czytać mnie -- masz także innych interlokutorów...

    -=-

    Moim zdaniem (co do zasady prezentuję tylko moje zdanie -- chyba,
    że wyraźnie zaznaczam cytowanie itp.) inwestycje w akcje Tesli to
    dobry pomysł, ale nie znam się na akcjach -- a nawet nie potrafię
    kupować akcji...

    Co jakiś czas słychać o potrzebie zwiększenia stóp -- być może
    już wkrótce lokaty sięgną 5%?... ;) Wówczas być może ;) akcje
    Tesli itp. spadną, ale raczej nie spadną do zera czy w pobliże
    zera...

    Złoto? -- chyba spread jest zbyt wielki...

    --