  • Data: 2021-02-12 20:09:22
    Temat: Re: oprocentowanie lokat - gdzie przenieść oszczędności
    Od: LEPEK <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jasno, ale zbyt nisko.
    > Zaproponowałem akcje przed Twym pisaniem o priorytecie...

    Mhm, zbyt nisko.
    Otóż moja wypowiedź stanowi całość, nie istnieją wymogi formalne co do
    kolejności, ważności treści w postach na newsach (założenia,
    ograniczenia itp. mogą być zarówno na początku, jak i na końcu), nikt
    inny nie miał problemu ze zrozumieniem, więc nie wykręcaj kota ogonem.

    Pozdr,
    --
    L E P E K