  • Data: 2012-06-14 09:37:39
    Temat: Re: odmowa przyjęcia płatności gotówką
    Od: maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-13 19:51, Feromon pisze:

    > Użytkownik "bzdreg" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    > news:jra933$8r5$1@inews.gazeta.pl...
    >> Potrolluję se, a co...
    >>
    >> http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,11920125,Zakaz_p
    lacenia_gotowka_w_strefie_kibica_nielegalny_.html?bo
    =1

    > Nie podpada pod ustawę antymonopolową? Banknoty są PRAWNYM ŚRODKIEM
    > PŁATNICZYM W POLSCE.
    >
    > Feromon

    Zdecydowanie podpada (może nie akurat pod tę, bo nie wiem nawet, która
    to by miała być...). Ciekaw jestem ciagu dalszego.
    Myślę, że to ukryta presja banków. Może piwodajcom obiecali jakieś
    obniżenie prowizji pod tym warunkiem.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.