eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiod 12 lutego oprocentowanie konta oszczędnościowego w Smart Bank spada do 3% do 50tys dla obecnych klientów › Re: od 12 lutego oprocentowanie konta oszczędnościowego w Smart Bank spada do 3% do 50tys dla obecnych klientów
  • Data: 2015-02-11 20:15:36
    Temat: Re: od 12 lutego oprocentowanie konta oszczędnościowego w Smart Bank spada do 3% do 50tys dla obecnych klientów
    Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 11 lutego 2015 12:18:42 UTC+1 użytkownik wiatrak napisał:
> [...]
    3.3% takim samym limitem.

    > Moje piniondze już wyszły.

    Moje też. I już do FM/Smart Banku nigdy nie wrócą. Po raz trzeci mam problemy z
    lokatami w FM. A to kiedyś konsultantka, po nieskutecznym namawianiu na odnowienie
    lokaty, sama uczyniła ją odnawialną, a to później środki nie wróciły w dniu
    zakończenia kolejnej lokaty, a ostatnio 10 kPLN wysłane 2 lutego na Lokatę Powitalną
    Smart - wyparowało.
    W tym ostatnim przypadku wniosek o lokatę został anulowany przez bank rzekomo z
    powodu braku wpływu środków. Infolinia za pierwszym razem bez sprawdzania twierdzi,
    że rachunek na który wysłałem środki nie służy do lokat (mimo, że bank zaakceptował
    wniosek i w mailu podał numer do przelewu, drugi raz twierdzi, że pomyłkowo zwrócono
    środki już dwukrotnie (!) w dniach 2 i 3 lutego i przy okazji prosi by odesłać jeden
    przelew z powrotem (!). Czy to jest profesjonalne działanie?
    Oczywiście mój bank dziś przedstawił mi historię rachunku za luty i nie ma tam
    żadnego przelewu zwrotnego z zewnątrz. COK jest jak dziecko we mgle więc piszę
    oficjalną reklamację ze zwrotnym poświadczeniem odbioru i zarzekam się że już nigdy.
    Do trzech razy sztuka.