  • Data: 2012-06-06 12:59:25
    Temat: Re: nieświadomość a poręczenie
    Od: maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-06 11:50, Piotr Gałka pisze:

    > wiadomości news:jqls2b$hju$1@inews.gazeta.pl...

    > A mnie się od zawsze zasada "nieznajomość prawa szkodzi" wydaje
    > nierównym traktowaniem obywateli.
    > Dlaczego przedstawiciele jednego zawodu mają być uprzywilejowani? Czy
    > nie jest to może sprzeczne z Konstytucją, gdzie na pewno coś o równości
    > jest napisane?

    Wiesz... to jest poniekąd realizowane...
    Dawniej np. korzystanie w mieszkaniu z prądu, czy gazu wymagało odrobiny
    pojęcia jak te "media" funkcjonują. Więc uprzywilejowani byli wszelkiej
    maści technicy, czy inżynierowie. Później wymyślono, że instalacje mają
    być bezpieczne, za ich stan odpowiada właściciel budynku itd.
    Jeszcze dawniej do przeżycia wymagana była znajomość np. zwyczajów
    wilków, czy przebiegu procesów rozkładu w żywności. Później [...]
    Wtedy działała jakaś selekcja. Idioci sami eliminowali się ze
    społeczeństwa. Teraz inwestujemy w debili i innych
    niedorobionych/niedorozwiniętych, których utrzymanie przy życiu do
    naturalnego zejścia kosztuje coraz więcej.
    Chyba nie jestem tym zachwycony.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.