  • Data: 2002-03-18 05:20:37
    Temat: Re: najgorsze banki - ktore to?
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bez obrazy, ale wlasnie dlatego zamknalem konto w pekao. Nie mam takiej
    > cierpliwosci jak ty... Wole nie pisac reklamacji na kazde bezmyslne ich
    > dzialanie. Poza tym dla samych bankomatow nie warto tam trzymac konta, bo
    > czesto nie dzialaja :))

    Ależ ja nie piszę reklamacji co pies szczeknie- wystarczyło raz ;-)
    Od tej pory mam spokój. Słuczak kiedyś napisał, że na nich reklamacja działa
    jak...- dostają po premii i na drugi raz jak widzą klienta, to aż podskakują
    (przynajmniej tak twierdzi moja żona ;-))
    Dla bankomatów to może i nie warto, ale dla linii kredytowej plus duzy wybór
    kart plus w miare przyzwoite koszty jak na obsługę vipowską to może warto by sie
    zastanowić.
    Pozdrawiam
    Grzegorz