  • Data: 2004-01-25 18:37:50
    Temat: Re: mBank zmiany TOiP
    Od: "Anador" <_...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mSzok" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości
    news:bv112n$fmo$1@news.onet.pl...
    > Szanowni Klienci,
    > zgodnie ze swoją filozofią mBank pragnie pozostać najbardziej
    konkurencyjnym,
    > innowacyjnym pod względem wdrażanych produktów oraz zawansowania
    > technologicznego bankiem na rynku. Dla dobra swoich Klientów i
    Akcjonariuszy
    > pragnie osiągnąć w tym roku zakładaną rentowność, dlatego zdecydował się,
    by 15
    > lutego br. wprowadzić zmiany w Taryfie Prowizji i Opłat oraz rozszerzyć
    sieć
    > bankomatów.
    >
    > Od 15 lutego wykonanie bezpłatnych dotychczas przelewów zewnętrznych i
    > zewnętrznych zleceń stałych z rachunków eKONTO, izzyKONTO i eMAX będzie
    > kosztowało 0,50 zł.

    Wiemy. Grupa żyje tym od ponad dnia. Dla mnie jest to poczatek upadku
    legendy. Historia uczy mnie że tylko pierwszy taki krok bank wprowadza z
    pewną nieśmiałością. Minie kilka miesięcy, będą opłaty za kartę a może i
    prowadzenie rachunku.

    Dlatego trzeba się nauczyć nie wiązać i nie przyzwyczajać do produktów i
    usług. Jedyna skuteczna metoda to głosować "nogami" i bić te brudne łapy
    które pchają się do naszych kieszeni (nie tylko bankowe).
    A.