  • Data: 2004-01-25 20:56:12
    Temat: Re: mBank zmiany TOiP
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:bv18qv$bu$1@news.onet.pl...
    > No bo generalnie tak jest. Obniżenie kosztów. Zostaną ci, którzy mają co
    > zostawić. Drobnica odejdzie generować koszty gdzie indziej. W efekcie
    mBank
    > będzie mieć środki na nowe inwestycje...

    to to moze jestem drobnica.. ale mbank to byl moje glowen konto i uzywalem
    go naprawde intensywnie.. wplywala pensja robilem platnosci., byl kredyt w
    koncie. , placilem elektronem wczesniej , pozniej duzo placilem KK i wydaje
    misie ze bank zarabial na mnie

    zalowalem ze sie od nowego roku przenosze do multi , bo sentyment spory.
    ale obecne posuniecie mbanku i tak by mnie pewnie wynioslo.. bo przy moich
    przynajmniej 20 przelewach miesiecznie to sie robi spora kasa..

    nie rozumiem jak mbank chce utrzymac ludzi intensywnie uzytkujacych konto(w
    tym przelewy)
    do pozostania..?? zostanie wlasnie drobnica, ktora ma tam konto i nie uzywa
    przelewow..

    pozdro
    SirmarK