eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - zakładanie konta, oszustwa mLinii itd - PRZESTRZEGAM › Re: mBank - zakładanie konta, oszustwa mLinii itd - PRZESTRZEGAM
    From: " Ozlem" <o...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - zakładanie konta, oszustwa mLinii itd - PRZESTRZEGAM
    Date: Fri, 25 Jul 2003 05:31:48 +0000 (UTC)

    Tomek <member@_no_spam_elektronika.lublin.pl> napisał(a):

    > Szkoda że zaufałem tym oszustom i przelałem już kasę na konto, która bidulka
    > leży sobie.

    Sorry, ale musze to powiedzieć, jesteś nie tylko "świeży" jak ktoś tu już
    stwierdził, bo nie wiedziałeś, że nie jest to zadna nowość, że zakładanie
    konta potrafi byc długie i męczące, ale takze bardzo naiwny. Nie przelewa sie
    na konto (w żadnym banku, a już w banku internetowym, to w ogole)żadnych
    poważniejszych pieniedzy zanim sie nie sprawdzi, ze konto działa w obie
    strony. Zaoszczedzi Ci to wyzywania innych od oszustów.