eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - zakładanie konta, oszustwa mLinii itd - PRZESTRZEGAM › Re: mBank - zakładanie konta, oszustwa mLinii itd - PRZESTRZEGAM
    From: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - zakładanie konta, oszustwa mLinii itd - PRZESTRZEGAM
    Date: Wed, 23 Jul 2003 14:22:05 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@plus50.polkomtel.com.pl

    > Dla mnie to najlepszy bank i nic mi sie jeszcze w nim
    > nie przydazylo trzeba tylko dobrze czytac i rozumiec tekst
    > pisany.

    Dla mnie też BYŁ - w standardowych sytuacjach. Jakakolwiek sytuacja
    odbiegająca od typowej - tego już nowomodny mBank nie przewidział. A na
    mLinii - co inna osoba to inna odpowiedź. Wymiękłem, gdy oprócz
    standardowych dokumentów (akt zgonu, rachunek za pogrzeb lub postanowienie
    spadkowe) zażądano ode mnie notarialnie potwierdzonego oświadczenia, że mój
    Tato rzeczywiście nie żyje.

    Teraz mBank służy mi jako skarbonka do regulowania groszowych należności z
    kolegami z pracy. Większych pieniędzy (przynajmniej moich) już tam nie
    zobaczą.

    MaciejK