  • Data: 2010-10-12 20:54:21
    Temat: Re: mBank rulez - czyli sms przypominający.
    Od: "kurczaki&ziemniaki" <poczta polska> szukaj wiadomości tego autora

    news:i92eej$2tnc$1@opal.icpnet.pl...

    > czego chcesz? jeżeli robiłbyś przelew z innego banku to mógłbyś go jeszcze
    > 1. sesją wysłać i na 99% by doszedł ;-)

    Czego chce???
    Chce sie wyspac zamiast czytac kretyńskiego sms-a o 5 rano!
    Dzwonilem do nich w tej sprawie 2 miesiace temu i juz wtedy nad tym
    pracowali.
    Ale jak widac barany z mbanku jednak nie potrafia sobie z tym poradzic.
    Ciekawe ile jeszcze czasu uplynie??

    I po jaka cholere mam puszczac przelew 1 sesja?

    k&d