  • Data: 2010-10-13 22:00:32
    Temat: Re: mBank rulez - czyli sms przypominający.
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...pXl> napisał w wiadomości
    news:i94p2l$obv$1@inews.gazeta.pl...

    > Ależ nie! Przypomnieli, że spłata za 3 dni. Zawsze spłacam kartę w
    > terminie.

    Ja wiem jedno - moja mama raz o 1 dzień spóźniła się ze spłatą,
    przyszedł sms przypominający i od tego czasu dostaje o 5 rano sms-y
    przypominające o terminie spłaty. Ja mam dwie KK mBanku i jeszcze terminu
    nie przegapiłem (co obecnie nie jest takie nierealne, gdyż z powodu zmiany
    polityki mBanku musiałem wyłączyć spłatę automatyczną*) i dziwnym trafem
    żadnych sms-ów z mbanku nie dostaje. Może z jakąś inną usługą mBanku nie
    dotrzymaliście terminu (jakiś kredyt gotówkowy, hipoteczny, czy coś
    podobnego).

    * Kiedyś automatyczna spłata minimalna (5%) następowała tylko wtedy gdy
    klient nie spłacił jej samodzielnie. Obecnie karta jest spłacana, nawet
    jeśli w ciągu obecnego okresu kwota minimalna została już dawno wpłacona.