  • Data: 2010-10-12 22:54:38
    Temat: Re: mBank rulez - czyli sms przypominający.
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-12 22:54, kurczaki&ziemniaki pisze:
    > Użytkownik "RobertS"<b...@x...pl> napisał w wiadomości

    > Czego chce???
    > Chce sie wyspac zamiast czytac kretyńskiego sms-a o 5 rano!
    > Dzwonilem do nich w tej sprawie 2 miesiace temu i juz wtedy nad tym
    > pracowali.
    > Ale jak widac barany z mbanku jednak nie potrafia sobie z tym poradzic.
    > Ciekawe ile jeszcze czasu uplynie??

    Współczuję!
    To są sms-y systemowe. Nie ma na to wpływu czy to ustawileś na swoim
    koncie czy nie. Tylko ktoś "przedobrzył" z tą 5 rano!

    Mnie Eurobank przysyła powiadomienie zaraz po tym jak wpłynie do nich
    rata kredytu po 22-gim każdego m-ca. Otrzymują przelew i zaraz mam sms-a
    przypominającego o zbliżającym się terminie zapłaty na 31-go! Też mnie
    to wkurza.

    --
    animka