eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - przelewy nie poszły, a bank zaciera ślady! › Re: mBank - przelewy nie poszły, a bank zaciera ślady!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!ne
    wsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - przelewy nie poszły, a bank zaciera ślady!
    Date: Thu, 20 Dec 2007 21:34:20 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 25
    Message-ID: <fkek8f$eo4$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <fk8p5n$im2$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <0...@c...googlegroups.com>
    <fkc5v5$mak$1@nemesis.news.tpi.pl> <fkc90q$sjc$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: aez30.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1198183503 15108 83.16.129.30 (20 Dec 2007 20:45:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 20 Dec 2007 20:45:03 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:433056
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 20 Dec 2007 00:15:04 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    >>> No ja nie miałem, ale myślę, że możesz spróbować złożyć reklamację.
    >> Bez sensu. Pójdą "w zaparte", że nie zleciłem przelewu, a ja nie mam
    >> żadnej możliwości udowodnić im, ze kłamią.
    >
    > Głębszy sens tej reklamacji jest taki, że ktoś poszuka błędu w systemie i
    > go naprawi. Może bank jeszcze nie wie o tym problemie. Daj im szansę.

    Dałem im tę szansę, ale było jeszcze gorzej niż myślałem.
    Pani na mLinii oznajmiła mi, że przelew się nie wykonał, ponieważ
    przelewy z eMaxa są możliwe tylko z datą bieżącą, a jeśli zleci się
    przelew z datą przyszłą, to przelew się nie wykonuje.
    Po moich protestach, ze ja od 7 lat zawsze te przelewy wykonuję z datą
    przyszłą, skonsultowała się z kimś innym, po czym stwierdziła, że to
    niemożliwe i podtrzymała swoje dotychczasowe stanowisko.
    Ponieważ dalsza rozmowa w stylu "dziad przemawiał do obrazu" nie miała
    sensu, poprosiłem o przysłanie mi pisemnej odpowiedzi na moja
    reklamację.
    Do tej pory do mBanku żywiłem bardzo ciepłe uczucia, ale ostatnie
    wydarzenia mocno je schłodziły.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1