  • Data: 2002-02-14 19:51:36
    Temat: Re: mBank nie klamie, ale i nie mowi prawdy ;-)
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Maliszewski" <j...@s...home.pl> napisał w
    wiadomości news:a4h2v7$i87$1@news.tpi.pl...

    > No ladnie. Jesli inflacja w okresie marzec 2002 - marzec 2003 wyniesie 5%
    > (taka jest moja prognoza), to realne dochody odsetkowe w mBanku wyniosa w
    > ciagu toku tylko 2,0417%. (1,071438 / 1,05)
    >
    > Czyli koniec ELDORADO. Skonczylo sie zarabianie na lokatach bankowych.
    > Moze wiec faktycznie teraz nieruchomosci? A moze akcje? A moze jednak
    > waluty???
    >
    > Co wy o tym sadzicie?
    >
    > Malin

    Wydaje mi sie, ze najszybciej to akcje chyba. Na kursy walut wplyw rynku
    wewnetrznego wydaje mi sie prawie marginalny. Ja w kazdym razie wszystkich
    walut pozbylem sie jeszcze w styczniu, no a teraz czekam, ze moze bedzie
    jeszcze taki moment, ze usd bedzie ponizej 4,10 zeby odkupic (choc na czuja
    to marne na to szanse w najblizszych tygodniach chyba). No a na akcje byc
    moze wiekszy wplyw niz na waluty bedzie mialo to, ze drobni zaczna wycofywac
    depozyty bankowe, ale nie wiem, nie znam sie na tym...
    A nieruchomosci to chyba jednak ciagle jeszcze spadaja, prawda ? Prznajmniej
    dotyczy to cen mieszkan, nie wiem jak innych rodzajow nieruchomosci.

    pozdrawiam, zetmarek