  • Data: 2004-04-21 13:26:12
    Temat: Re: mBank ma zysk i zmienia TOiP :)
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > i jednocześnie (tradycyjnie) zła wiadomość :))
    >
    > Zachęcamy do zapoznania się z nową Taryfą Prowizji
    > i Opłat obowiązującą od 21.04.2004 r...

    mógłbyś to Witku uzasadnić?

    Bo ja widzę tylko konsekwencję wyłączenia nowej podkategorii przelewów:
    "do innego organu podatkowego" z kategorii "do U.S."
    i uznania ich za zwykłe przelewy zewnętrzne
    co skutkuje tym że:
    dla eKonta (i pochodnych) - stanieją z 1zł do 50gr (!)
    dla mBiznes - będą płatne
    (w ramach kategorii 'do U.S.' były bezpłatne)
    oraz wprowadzenie opłaty 50zł
    za niestandardowe dokumenty na życzenie klienta.

    Chyba że za złą wiadomość uznać pozostawienie bezsensownych opłat
    za przelewy między własnymi rachunkami mBiznes.

    pzdr, St.